Pedagoski fakultet Uzice

 

Print

Вече фламенка на Педагошком факултету

on .

26.12.2018. на Педагпшком факултету одржано је вече фламенка. Овом приликом публика је имала прилику да види изложбу традиционалне ношње, презентацију фламенка наше гошће Raquel Ruiz као и да сами пробају ову игру.

Print

Радионица Биографија и мотивационо писмо - писање и правила

on .

У сарадњи са Центром за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Крагујевцу на Факултету је 25. децембра организована Радионица Биографија и мотивационо писмо - писање и правила.

Print

Предавање др Роберта Бонковског

on .

Проф. др Роберт Бонковски са Института за славистику Шлеског универзитета у Катовицама (Пољска) одржаo je 15. новембра 2018. године предавање студентима на тему Извори смешног у међујезичкој комуникацији (на примеру српског и пољског језика).

 

Print

Предавање проф. др Јурке Лепичник Водопивец из Словеније

on .

Проф. др Јурка Лепичник Водопивец са Педагошког факултета из Копра (Словенија) на Педагошком факултету у Ужицу одржала је 1. новембра 2018. године предавање студентима из Србије и Словеније на тему Изазови 21. века и могуће импликације на васпитање и образовање у вртићу и школи.

 

 

Print

Научни скуп "Језик, култура, образовање"

on .

На Педагошком факултету у Ужицу, Унверзитета у Крагујевцу одржан је Међународни научни скуп Језик, култура, образовање, у петак 2.11.2018. године. Суорганизатори скупа су: Универзитет на Приморскем, Педагошки факултет у Копру, Словенија, Универзитет Константин Филозоф из Нитре, Словачка и Универзитет Јан Евангелиста Усти над Лабем, Чешка Република.      Пленарна предавања на скупу су изложили: проф.др Рајна Драгићевић са  Филолошког факултета у Београду, доц. др Миломир Ерић са Педагошког факултета у Ужицу, др Јелена Павловић са Института за педагошка истраживања у Београду и Сара Маринч са Педагошког факулта из Копра. Други део скупа се реализовао кроз четири тематске секције: Језик у образовном контексту, Културолошки обрасци у систему образовања и васпитања, Савремени приступи развоју и учеу на предшколском узрасту и Савремени приступи образовању и васпитању у школском контексту.

Основни закључци скупа су усмерени на неколико главних питања која указују на потребу:  да се развијају и подржавају компетенције наставника за успешно креирање културолошки осетљиве наставе као услова за рад у инклузивно оријентисаном окружењу; да се развијају и обогаћују интердисциплинарни курикулуми предшколског васпитања; да се развијају и подржавају рефлексивни приступи у образовно-васпитним процесима, као и ослањање на савремене дидактичке парадигеме у наставнм процесу; да се систематски развијају механизми за подршку наставницима у стандардизцији образовања и примени ИЦТ у процесу образовања и васпитања и професионалног развоја наставника, као и креирање нових приступа у сарадњи породице и школе.

У оквиру реализације скупа штампана је монографија у којој се налазе радови са скупа. Монографија садржи 52 рада и представља део резултата остарених у оквиру научно-истраживачког пројекта Настава и учење: проблеми, циљеви и перспективе, који подржава Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије.